FAQ

Jakie metody płatności oferujecie?

Możesz zapłacić przelewem bankowym lub Paypal.

Czy mogę zmienić lub skasować moje zamówienie?

To zależy czy rozpoczęliśmy już proces produkcji Twojego zamówienia czy też nie. Oferujemy spersonalizowane produkty, tworzone wyłącznie na zamówienie, zgodnie z Twoimi indywidualnymi potrzebami i wytycznymi, zatem nie mamy możliwości zaoferować takich produktów innym klientom. Z reguły proces produkcji rozpoczynamy zaraz po wpłynięciu płatności za Twoje zamówienie. W przypadku jakiejkolwiek zmiany zamówienia, prosimy o jak najszybszy kontakt z nami, dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem, jeżeli będzie to tylko możliwe.

Czy mogę oddać zamówiony towar?

Ze względu na spersonalizowany charakter oferowanych produktów, które tworzone są wyłącznie na zamówienie, zgodnie z Twoimi indywidualnymi wytycznymi, produkty nie podlegają prawu zwrotu. Takie stanowisko jest zgodne z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. artykułem 36, punktem 3, która mówi, że: prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku rzeczy nieprefabrykowanej, wyprodukowanej według specyfikacji konsumenta lub służącej zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Jakkolwiek jednak, dokładamy wszelkich starań, aby produkt który otrzymałeś, w pełni Cię satysfakcjonował. W razie jakichkolwiek problemów lub wątpliwości, prosimy o kontakt.

Co w przypadku problemów z zamówionym produktem?

Nasze produkty posiadają naszą gwarancję, jeśli produkt który otrzymałeś posiada wady techniczne lub znacząco różni się od Twojego finalnego projektu graficznego, skontaktuj się z nami w celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.

Co w przypadku problemu z wydrukowanymi zdjęciami?

Jakość wydrukowanych zdjęć zależna jest od rozdzielczości przesyłanych plików. W przypadku niskiej rozdzielczości plików, efekt końcowym może być niższej jakości nadruk, jednakże dokładamy wszelkich starań, aby zweryfikować pliki zdjęciowe przed ich wydrukiem.
Jeśli chodzi natomiast o różnicę kolorów pomiędzy zdjęciami z monitora, a zdjęciami już wydrukowanymi, może ona być spowodowana różnymi ustawieniami profilu kolorów monitora, programu do przeglądania zdjęć lub niewłaściwej kalibracji monitora. Może ona również wynikać z samej specyfiki tkaniny na jakiej nanosimy nadruk.

Moja paczka została uszkodzona podczas transportu, co teraz?

Reklamacje wynikające z uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki podczas transportu będą uwzględniane na podstawie sporządzenia protokołu szkody w obecności doręczyciela przesyłki. Odbiór przesyłki bez protokołu szkody oznacza brak zastrzeżeń dotyczących transportu oraz utrudnia egzekwowanie późniejszej reklamacji.

W jaki sposób wysyłacie towar?

Towar wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD, takie rozwiązanie gwarantuje bardzo szybkie dostarczenie przesyłki (z reguły następnego dnia po nadaniu wysyłki) oraz bardzo wysoką jakość samej usługi. Koszt wysyłki kurierskiej to 13 złotych.

Jak zamówić hurtowo produkty?

W przypadku zamówień B2B większej ilości produktów, prosimy o kontakt z nami w celu ustalenia warunków transakcji.